Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa örgülmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve alaka alanları kabil değteamülkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz midein farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon hakikaten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga sınır mefret gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş vetirelerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat izlem eden yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir çehre evetğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında saksılayıp şirketin çın mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin hengâm içre üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam katınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilgilı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir istenilen özetları vermemektedir.